San Diego i helgen!

Låå-åång dag! har haft lektioner från 9.00 a.m nonstop till 07.00p.m, med avslutande två timmars dans!

En riktigt kul dag! Fullt schema men bara med sådant som är roligt, så dagarna flyger fram! Poletten trillande äntligen ner gällande noter idag..Hängde med för första gången på den lektionen, yeeey!

Jag och Hanna bokade ju som sagt in en liten spontantrip till San Diego, där vi också ska försöka ta oss över till Mexico. Ska bli hur kul som helst! Jag har läst så mycket bra om San Diego, minns att jag ville plugga där för ett par år sen för att det skulle vara en sån otroligt fin stad med vackra stränder.
Nu ska jag hoppa in i duschen, packa och försöka lägga mig i tid, vårt tåg går tiidigt imornbitti! Bäst att vara på tågstationen i god tid, känner jag detta land rätt lär det vara ett projekt!

Vi hööörs igen på måndag! Lämnar min lilla älskling (datorn) hemma!

Kommentarer

  1. Ha det så jättebra på er tripp till San Diego!Kommer nog att ha lite abstinens i helgen när jag inte får prata med dig på Skype;)!Puss!

    SvaraRadera
  2. Ha så kul....jag tycker det är otroligt roligt att läsa om dina äventyr så jag ser fram mot att att läsa om detta. Var försiktig och var räddom dig. Kram Annika Olofsson

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot