Felparkerad

Heemmaa-aa-aa,så sköönt! Blev medbjuden på fest ikväll av några tjejer på dansen men ååh ville faktiskt bara hem till maten och sängen! Tråkig kanske?

De här långa dagarna suger musten ur mig helt..Blir säkert bättre när man kommer in i allt och det inte är så mycket nya intryck. Jag blev erbjuden skjuts hem utav en av tjejerna, kändes ungefär som jag bakom ratten.. Mindre bra.

Till att börja med hade hon råkat parkera på en våning endast för hotellgäster och personal i Kodac Theatre parkeringshus, vilket innebar att vi inte kom ut med vår biljett.. Vi åkte fram och tillbaka, runt runt i parkeringshuset utan att veta varför vi inte kom ut. Slutade med att vi plockade bort ett par koner (heter det så?) och kunde klämma oss ut efter lite radiobilskörning i huset. När hon sen började ta fram sin GPS för att försöka hitta till mig och svor på alla galningar i trafiken kändes bussen rätt lockande i alla fall.. Tackade henne så mycket men sa att jag lika gärna kunde ta bussen eftersom den kom vilken minut som helst.. Som sagt, bara garageäventyret tog en halvtimme so who knows när jag skulle varit hemma med henne som chafför- i L.A mitt i rusningstrafiken dessutom ;)
Supersöt tjej som jag säkert kommer hänga mer med, men ingen man tar med på roadtripen kanske?

Nu ska jag skriva lite på en låt.. Fick massa inspiration idag på Songwritingkursen :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot