Det är här det händer

Jag HATAR att vara sjuk..Eller vem gör inte det? Jag har så svårt att vila, är så mycket saker jag vill göra hela tiden. Är sånt slöseri med tid att vara sjuk, man orkar verkligen inte göra någonting. Alls. Blä.

Tog med mig LA Weelky och hasade ner till poolen för att ligga där och fördriva dagen. Var rätt mysigt men åh vad deppigt det var när jag mötte Emil och Hanna som hade spelat basket och skulle spela tennis (vi har både basketplan och tennisbana här på området). Jag vill ocksåå göra sånt kul! Jag slängde ifrån mig LA Weekly och gick och la mig i jacuzzin, är ju alltid mysigt liksom. Men näe inte ens det var skönt idag, fick världens hostattack och frossa så jag skyndande mig tillbaka till lägenheten. Trist. Väl hemma såg jag en liten söt påse från Hanna, hon hade köpt nässpray till mig, världens finaste tjej!




NÅT vettigt ville jag ju göra idag.. Så jag passade på att tvätta sånt som måste handtvättas, första gången- åh vad duktig jag kände mig! Det var rätt roligt faktiskt! Nej men fy.. Jag måste ut och träffa folk.. Hur kan man tycka det är roligt att vara hemma och handtvätta när man är i Los Angeles?




Titta vad rent å fiint :)

Ni ser datorn i bakgrunden va? :) Den får alltid vara med mig. Överallt. (Som sagt, dax att gå ut och träffa lite folk snart tror jag..Är kanske lite oroväckande att min mac är min bästis. Eller?)

Fast iof beror det mest på att min mac betyder Skype, som betyder familj, vänner och Pålle!
Imorn börjar skolan, åh så roligt det ska bli! Äntligen! Hoppas bara min rassliga röst repar sig snart, svårt att sjunga annars :(
Åh, nu börjar Californication strax! Ska värma en kopp te och krypa ner i soffan. Mys!

Kommentarer

  1. du får hålla i pengarna linda för när jag kommer då blir det för mycket shopping ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot