Dans för hela slanten!

Okej. Jag erkänner att jag har en allvarlig störning när det gäller att bestämma mig. Men NU har jag gjort mitt slutgiltiga schema!
Det blev en plats ledig på en populär kurs som jag stod i kö till: Image Development, (beskrivning av kursen: "Learn in and outs of creating a strong stage personal style and imaging, song choice, talking in between song and performance. Each class is recorded and reviwed for critique"). Låter rätt bra va? Så nu har jag pusslat för sista gången, på allvar (man får inte ändra mer efter den här veckan så..haha).

Helt slut, lyckades tjata till mig att få skjuts hem efter dansen med skolans "free shuttle" (vi bor för långt bort egentligen för att kunna utnyttja den tydligen). Men efter att ha hostat lite extra och sett extra trött ut fick jag åka med- så skönt! Nyduschad och mat i magen, nu ska jag krypa ner i sängen..Går mellan 09.am till 10.30 p.m imorn! Lååång dag! Natti natt :)




3 timmars dansklass idag :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot