Förlåt Emil!

Emil kom fram till till mig för att berätta vilket lurendrejeri Kellogs K kör med. Han hade nyligen öppnat en förpackning flingor och det var redan slut nästan. Dåligt tyckte Emil!

Hm, jag kom på att det var jag som nallat av hans flingor imorse som jag helt glömt bort att säga. När jag blir riktigt hungrig har nöden ingen lag..Tydligen. Jag var sååå sugen på flingor imorse! Va dum jag kände mig.Som en irriterande lillasyster som tar saker utan att fråga typ.

Skulle jag låta det vara och skylla på Kellogs som bidrar med skandalöst lite flingor i sina paket eller erkänna att jag nallat av dom? Näää. Klart jag erkänner. Föörlåååååt Emil! Lovar att handla nya! (Nu har du ett skriftligt kontrakt på internet). Emil är så generös och snäll så han skulle aldrig kräva det men eftersom jag nallat utan att fråga köper jag givetvis nya! :)
(Men visst hade det varit lite lockande att skylla på att Kellogs lurar kunden med enormt stora förpackningar i förhållande till innehållet?).





Kellogs- Lurar sina kunder med för stora förpackningar eller finns det hungriga tjuvaktiga möss hemma?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot