Animals

Ja, det finns ju en rad värre djur här borta än i trygga lagomlandet Sverige.. Vi hade en liten gäst på vår balkong för ett par dagar sen..En jättestor spindel, annat än våra små långbensspindlar hemma.. Kanske därför jag omedvetet haft så svårt att somna de senaste dagarna (?). Var uppe till fem imorse haha..fy..Så inatt lär jag sova gott! Jag har blivit sjuk så jag låg med min feberfrossa, snörvlade och hostade för mig själv i soffan, kollade på film och tröståt glass. Åh vad jag tyckte synd om mig själv! Haha..

Jag har varit jättesugen på att promenera upp i bergen ända fram till Hollywoodskylten, det ska tydligen inte ta mer än 2 timmar från oss :) Men nu fick jag höra att det finns pumor i bergen.. Hm, kanske ska skippa promenaden till skylten i alla fall? Eller vad säger du mamsen? ;)



Vill heelst inte stöta på en sån här..



Vår mindre trevliga balkonggäst..




När vi ändå är inne på exotiska djur..Pratade med min lilla Emelie (som bor i Australien) på Skype igår, hon berättade att hon upptäckt att det hängde en lång svans ut från köksfläkten hemma hos henne.. Det visade sig vara en död possumråtta.. Hahaha fyyyy... Jag som tycker Califonien har jobbiga djur, ingenting mot Australien.. En död stinkande possumråtta i köksfläkten liksom.. Mysigt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot