Min lilla Malin!

Finaste Malin
Åh vad jag saknar dig Malin! Började gråta idag på vägen hem från dansen (måste sett konstigt ut med solglasögon på sig klockan halv sju på kvällen när det är kolsvart ute) när jag tänkte på dig.
Vill bara att du ska veta att jag längtar såå mycket tills vi ses! Hoppas verkligen du kommer hit och hälsar på mig. Min lilla skatt, hoppas du mår lika bra som sist vi pratade på Skype- finns ingen som är värd det bästa lika mycket som du! Älskar dig så otroligt mycket, lyssnar ofta på dina jobbiga Hiphop låtar och tänker på vår mysiga tid i Grekland ;)

Förutom lite extra sakna-tankar kring min kära syster har dagen varit toppen, jag mår jättebra! Hade min första lektion i Image Development, riktigt riktigt bra kurs! Vi övar på vårt agerande, "break down lyrics" och uppträder inför varandra som sen filmas och kritieras. Väldigt utvecklande :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka lägga mig tidigt..är helt slut! Var sådär jobbigt pigg inatt och kunde verkligen inte somna, låg och läste min Songwriting bok och Mindfulness bok hela natten..Sov säkert bara typ två timmar,vilket slutade med att jag försov mig första lektionen..Som "tur" är var det Harmony and Theory, (noter..). Så jag kanske försov mig med flit omedvetet? haha..

Har förresten bokat in ett litet äventyr i helgen med Hanna- vi tänkte åka till San Diego och Mexico lite spontant ;) Hur kul som helst!

Kommentarer

  1. Ååh vad jag saknar dig med Linda! Jag längtar verkligen tills jag kommer och hälsar på dig, vilket är ganska snart hoppas jag :)
    Älskar dig mest av allt! <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot