Alla midterms avklarade å kylen full med nyttig, RIKTIG mat :D

Hade de sista och jobbigaste testen idag, som gick över förväntan (va uppe sex imorse och pluggade in i det sista!) och tog de sista krafterna till att ääntligen masa mig iväg till Fresh and Easy för att fylla kylskåpet med mat. Passade på när mina kära grannar Adam och Arvid skulle handla, för att få lite bärhjälp! (Närmaste riktiga matbutik är bussväg från oss..)

Har varit så stressigt och mycket den här veckan att min kostcirkel mest bestått av glass, muffins, flingor, chokladkakor och kaffe...Nu skriker min kropp efter vitaminer och proteiner! Å det är den verkligen värd efter den här veckan :)




Breev från söta Annika och ett jättefint foto på henne och Johan som jag satt upp i mitt rum :)


Robert Downey JR.


Dagens happy moments:
Ett brev från min finaste Annika! Åh vad glad jag blev!!
Ett mail från Pålle där han berättade att han bokat sin biljett ner hit till L.A

Dagens kändisspot:
Gick förbi Robert Downey JR när jag letade solglasögon i Hollywood shoppingcenter. För att vara mindre kändisintresserad var det faktiskt jätteroligt att råka krocka med en skådespelare man beundrar och är lite småkär i! Paris Hilton och Natacha Peyre klarar jag mig utan att stöta på, men Robert är respekt :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot