Christmas Tree lightning cermony at The Grove

Vilken mysig söndag! Jag och Fredrika hade bestämt oss för att vara lite äventyrliga idag och hika lite i Hollywood Hills. Men det blev så sent och svårt att ta sig med bussar, så vi bestämde oss för att gå upp riktigt tidigt någon dag istället och köra en heldag i bergen. (Kanske kan spara det tills du kommer ner mamma, Dr Phil har nämligen hus i området vi tänkte besöka)

Jag tog en lång promenad istället kring Warner Bros och Burbank i det sköna soliga vädret och därefter mötte jag upp Fredrika i The Grove i Gilmore. Som jag tidigare skrivit älskar jag stället, sjukt mysigt! Att vi dessutom prickade in söndagen då det var Christmas Tree lightning gjorde inte saken sämre. I USA satsas det ju alltid stenhårt, och även detta var helt hysteriska juldekorationer kring hela området och världens show. För att inte tala om folkmassan som hade vallfärdat hit för att vara med under cermonin, helt galet! Vi hade en grymt roligt (som vi alltid har ihop) riktigt bra dag!






The Grove i julanda :)



Scenen innan showen dagen



En liten TV intervju hann vi med också med självaste The Cheesecake Factory,haha


Fredrika letar mobiltelefoner till hennes TV crew på Kmart



Lite mat och organiskt kaffe på Whole Food ;) Mys!






Obeskrivligt mycket folk som trängdes för att se den berömda julshowen


En TV för de som inte lyckades komma fram till scenen


Nu ska jag leka lite i mitt musikprogram och försöka komponera melodier till mina låtar, sen är det läggdax!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot