Sunny day by the pool and bbq



Efter en morgonpromenad till Vons (skulle köpa lite morötter, slutade med att jag släpade på tre matkassar..en 40 minuters promenadsträcka..i hettan. Att jag aldrig lär mig att jag inte ska gå i matbutiker när jag är hungrig..) låg jag vid poolen hela dagen tillsammans med Emil och Hanna. Här är det fortfarande sol och 30 grader :)



Släckte törsten i värmen med en supergod å nyttig Green tea dricka :)



Grillad mat på kvällen med Hanna och Emil gjorde mys söndagen fulländad :)


Aj, mindre bra går det för mig att vända på köttet..



Åh, kamera!

Hannas fina hemmagjorda potatissallad

mums :)



å lite kortspel på maten..



Hela familjen samlades i jacuzzin på kvällen :)



....Nu är det snart Desperate housewifes och Californication, yeey!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot