Martins sista kväll i Los Angeles

Idag mådde jag inte så bra, var min sköldkörtel som spökade så som den gör från och till..så jag stannade hemma från skolan (buhu) och bara skötte om mig själv. Tog en långpromenad förbi Warner Bros, mot Burbank (passade på att handla massa Ben & Jerrys glass till Emil som jag helt fräckt snodde igår när suget slog till), simmade därefter ett par längder i vår pool och myste i jacuzzin i eftermiddagssolen. Precis vad jag behövde!

Bokade in mig på en slags Networking fest tillsammans med Fredrika, som skulle äga rum i Hollywood där branschfolk inom musik, film och media skulle befinna sig. Kommer bli kul!

Under kvällen åkte jag, Hanna, Emil och Martin in till West Hollywood för att ordna ett trevligt avslut på Martins vistelse här hos oss. Vi åt dessert på vackra Skybar på Sunset Blvd, där vi satte oss bra placerat så vi kunde beundrade den fina utsikten över Los Angeles. Jättelyckad kväll!



En tjej med annorlunda jobb: Sitta i ett glas terrarium bakom receptionen



Jättefina desserter!




Emil var supernöjd över hans enorma och prisvärda dessert :)


En timme senare: Inte lika nöjd längre då han inser att det är ett hopplöst fall att försöka äta upp allt. (Som tur är fick han en doggybag av resterna!)



Sky bar

Kommentarer

  1. Ja, hjälp vilken lättnad när jag fick ta med mig resterna hem!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot