Bättre sent än aldrig?


Eftersom resan blev X antal timmar längre i bilen än vad vi räknat med ville Emil och Hanna stanna i San Fransisco tills tisdagen. Hade varit hur kul som helst, men vad händer på tisdag? Jo PÅLLE KOMMER ☺ Det får jag ju inte missa! Så jag köpte en flygbiljett hem och åkte hem på söndagen från San Fransisco för att hinna välkomna honom.

Jag har kommit fram till att tullen i USA är som mycket annat i det här landet, verkar seriöst och stenhårt utåt- men i själva verket rena slackykontrollen! Jag hade ju inte direkt planerat att flyga hem, så jag hade ju bara tryckt ner alla mina saker i min VS kasse, mixat hejvilt med vätskor (schampon, alcogel, smink, krämer m.m) och massa vassa föremål (pincett, sax, gaffel..och annat konstigt.) Jag orkade inte gräva i röran för att sortera bort sånt man inte får ha, men ingen i tullen rörde en min när mina enorma påse gled igenom. Se där! Där står dom och ser stenhårda ut men sen kollar dom inte ens väskorna…

Tog mest bilder med Emils kamera, så när dom kommer hem igen i slutet av veckan laddar jag upp fina bilder från vårt äventyr!!

Försökte mig på att göra pannkakor nu men det blev mest äggdeg.. Fan att jag ska vara så dålig på att laga mat..Mätt blev jag i alla fall! Det är ju huvudsaken ;) Tur att min Pålle kommer snart, saknar hans goda mat! Nu är det tvätta och städa som gäller!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot