L.A model nästa?

..Nää inte riktigt.. Men det var riktigt nära!

Blev de haffad av en modellscout för en väldigt stor agentur och ligger i de finare delarna av Beverly Hills förut som jag bestämde mig för att kolla in. Så jag blev inbokad på ett möte idag.

Fatta vad roligt det hade varit att kunna ha det som extrajobb! Är lite orolig för ekonomin här borta... Det var verkligen ett fancy ställe.. En värdinna följde mig till hissen och tryckte på knappen åt mig, väl inne i suite 220 där agenturen låg sprang det runt supersnygga, trendiga tjejer som jobbade med alla castingar. Jag hade möte med en vacker tjej som hette Emma, hon sa att jag hade ett utseende som dom letade efter och tog massa bilder på mig- MEN. När hon fick höra att jag inte hade greencard eller arbetstillstånd kunde jag såklart inte få jobbet.. Hon sa att hon skulle spara mitt portfolio så kunde jag höra av mig när jag skaffat arbetstillstånd..Hm. Happ. Jag är ju verkligen dum, vad trodde jag? Klart att en sådan seriös byrå inte låter mig jobba svart! Jättetrist..

Men men, rolig grej att ha varit där och en liten självförtroendeboost att dom var intresserade i alla fall :) Nu blev det lite skryt inlägg..förlåt, fyy..inte alls meningen! Men jag med mitt dåliga självförtroende och svenska "jag-ska-inte-ta-plats-eller-tro-att-jag-är-nåt" försöker jobba bort lite av det här i landet "YES WE CAN!" Haha.. Ska börja försöka tro på mig själv!




Häär var mitt möte

Beverly Hills






Usikt från Skybar


Hemma hos Fredrika- hennes roomies; Tony, Molder the dog och Brandon :)

Resten av dagen spenderade jag med Fredrika i Beverly Hills, vi fikade på trendiga Entourage haket Urth Café, där det blev mycket psykologi och musikprat (sjukt roligt att bolla tankar och känslor med Fredrika- riktigt smart tjej!) och sen gick vi hem till henne i West Hollywood och lagade middag, hur mysigt som helst!


På kvällen tog jag och Fredrika en liten vända till Sunset Strip, där vi gick till Skybar och sen Stanson- jättefina hotellbarer/nattklubbar med utsikt över hela L.A.

Lärde mig en läxa sist jag åkte sista bussen hem, så denna gång blev det taxi!


Så glad att jag träffat Fredrika, vi har så otroligt roligt ihop och hon ger mig så mycket inspiration! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot