Midterm 1 avklarat!

Idag var det en riktigt bra dag!
Började dagen med att plugga lite vid poolen (förstår ni vad underbart att kunna gå ner till poolen och sola en timme en helt random måndag!)

Midterm testet i Vocal Tecnique gick jättebra och jag satte min performance koregrafi felfritt på dansträningen sen också, yeeey! Till och med bussen var snäll och kom när den skulle på kvällen!

Kan behöva lite flyt dagar för att boosta mitt extremt dåliga självförtroende (ligger ju efter i det mesta som jag tidigare berättat.. ).

Nu ska jag plugga lite Harmony and Theory med min lilla Hanna, önska oss lycka till!




Kostrådgivaren Lindas lunch idag..

Kommentarer

  1. Grattis till att du klarade Midterm 1
    Är jätte stolt över dig och hoppas att det går lika bra i fortsättningen och gör det inte så är jag stolt i alla fall. Saknar dig och hoppas du har detbra. Kram Pappa

    SvaraRadera
  2. Strålande Linda! Grattis! Fantastiskt att du grejar studierna också, när jag läser om allt annat otroligt som du hinner med. Fortsatt lycka till och var rädd om dig. Kram Katarina (Svens)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot