Kvällsutflykt i Hollywood Hills

Började dagen med att försova mig, hade ställlt klockan på p.m istället för a.m - smart! Det är inTe första gångnen! Så jag vaknade tio minuter innan min buss gick så det var hopp i mjukiskläder å choklad till frukost för att hinna- hann precis! Kände mig som en nyfödd, virrig kattunge och behövde en coca cola och en starbucks kaffe för att ens kunna hålla ögonen öppna på Harmony and Theory lektionen.

Men när solen började steka blommade jag ut och flög på energi från sol och musik resten av dagen :) Så konstigt väder här borta (jag är ju svensk så jag måst få prata lite väder..) På morgonen och kvällen är det svinkallt, medan solen steker a la 25 grader under dagarna. Men det är ju synd att klaga ;)

Efter en lång dag med notlära, privatlektion i Logic på Starbucks av Fredrika tillsammans med Johan, keyboard-övande, säga det vanliga :NO THANK YOU till jobbiga idioter som prackar på en Hollywoodtourer och uteliggare som tigger cigaretter å pengar, en sträng dansklass med stenhårda Jessica var jag rätt slut när jag kom hem. Men! Jag fortsätter att laga mat - 3:e gången inom 2 veckor som jag använder ugnen, det ni! ;)





Vi hittade Nemo som fick vara med på vår shoppingrunda på Vons






Den fina utsikten



Efter middagen åkte jag, Martin och Emil bil till Hollywood Hills och beundrade utsikten, helt fantastisk! Vi såg ut över i stort sett hela Los Angeles, och det var mäktigt, svårt att fånga på bild men otroligt fint..


Nu är det läggdax, en ännu längre dag väntar imorgon! Puss på er alla som läser min blogg- jättejätteroligt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot