Dag två: Leker guide & hinner med hela Las Vegas

mmm.. Inte mycket sömn här inte! Jag och Alexandra, som båda hade hållit oss hyfsat städade dagen innan bestämde oss för att utnyttja vår fina pool en stund på morgonen för att sen besöka alla hotell i Vegas.

Partyprinsessorna Fredrika och Caroline, mådde "lite mindre bra" och stannade på rummet medan jag och Alexandra gjorde Vegas. Jag agerade guide eftersom jag varit i Vegas tidigare och shit vad effektiva vi var! På 4 timmar hade vi i stort sett gått runt i alla hotell som var värda att se, kollat in ett underbart shoppingcenter och haft supermysigt!!

På kvällen gick vi alla till en berömd lyxig buffé på ett av de finare hotellen. Vilken buffe!! Aldrig sett något liknande.. ALLT fanns, och lite därtill.. Skaldjur, sushi, asiatiskt, grillat, amerikanskt, pasta, sallader, pizza, japanskt, italienskt, en miljard efterrätter.. Helt sjukt bra!

Efter maten åkte Alexandra hem för att vila (helt logiskt eftersom både hon och jag bara sovit max tre timmar och gått ute på stan heeela dagen). Men jag var som sagt som jultomten på roppar och ville ju bara fortsätta leka i Vegas. Så jag följde med Fredrika och Carro, som inte sett någonting av Vegas ännu. Agerade lite guide igen och vi hade jätteroligt. Jag och Fredrika höll ut längst och festade på i stort sett alla klubbar på de finaste hotellen. Jätteroligt!

Hm..tja.. somnade ungefär samma tid även denna natt och vår roadtrip hemåt startade redan klockan åtta på morgonen.. Så som sagt, fascinerad över min energi denna helg.
Helt sjukt vilka intensiva dagar! Men åh så roligt vi hade!!! Så glad att jag träffat världens sötaste Fredrika och att jag fick chansen att lära känna hennes gulliga vänner. Tack fina Fredrika, Alexandra och Caroline för en underbar weekend tillsammans, minne för livet!







Frukost vid vår pool med Alexandra












Hur gott tror ni det var när jag fick Rom och Cola av tjejen i poolbaren 11 på förmiddagen när jag beställde vanlig coca cola och var bakis? Uääk..








Alexandra och jag laddar batterierna och tar en Starbucks rast mellan upptäcksfärden på the Strip









The fancy buffet




Carro



Otur i spel..men tur i kärlek ;)




Bellagio, där jag och Fredrika gick på "The Bank"






Min frukost idag



The Bank

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot