Låtskrivande & Fredagsmys!

Idag fick jag två låtar färdiga! Eller tja, första utkast i alla fall :) "Beautiful Disaster" och "My Black Angel". Har bett en klasskamrat i skolan som är jätteduktig på att göra musik titta på dom, och tänkte även be min lärare i Songwriting komma med lite feedback på månåag. Kan lägga upp lite musik här när jag lyckas få tag i en studio (typ helt omöjligt, alltid upptagna!!).

Söta Fredrika satt med mig och övade keyboard senare också, jättejättetacksam!! Äntligen hänger jag med! Men det är inte lätt att spela noter när man aldrig spelat instrument tidigare.. Men sakta men säkert så ;)

På kvällen hade jag, Emil, Hanna och Martin en spelkväll hemma- jättemysigt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot